Szovjet páncélautók
BA-6
1935-1936 között gyártott BA-6 páncélautón egy 37 mm-es harckocsi ágyú kapott helyet.

Megfelelő terepjáró képességéről a dupla hátsóhidas futómű gondoskodott, melynek 8 kerekére kiegészítő gumilánctalp volt szerelhető.

Hossz: 4,65 m
Magasság: 2,20 m
Szélesség: 2,10 m
Súly: 5120 kg
Legénység: 4 fő
Fegyverzet: 1 db 37 mm-es 20-K ágyú; és 2 db 7,62 mm-es DT géppuska
Motor: 40 LE-s GAZ-A
Sebesség: 55 km/h (úton)
Hatótáv: 200 km
Páncélzat: 8 mm
BA-10
1932-ben kezdték gyártani a BA-10 páncélautót.

1942 -től kivonták a frontszolgálatból, majd tornyukat leszerelve páncélozott szállító járműként használták őket.
Hosszúság: 4,70 m
Szélesség: 2,09 m
Magasság: 2,42 m
Súly: 7 500 kg
Legénység: 4 fő
Fegyverzet: 1 db 37 vagy 45 mm-es harckocsiágyú; egy db 7,62 mm-es géppuska
Motor: egy 85 LE-s (63kW) teljesítményű 14 hengeres vízhűtéses GAZ-M benzinmotor
Sebesség: úton 87 km/h; gázlóképesség 0,60 m; lépcsőmászó képesség 0,38 m; árokáthidaló képesség 0,50 m
Hatótávolság: 320 km
Páncélzat: 25 mm
BA-20
A szovjet légideszant csapatok haditechnikai eszköze volt.
1936-1938 ött gyártott, páncélautó mozgékonyságát jól jellemzi a 90 km/h végsebesség műúton, de terepjáró képessége már nem volt ennyire kedvező.
Hossz: 4,10 m
Szélesség: 1,80 m
Magasság: 2,30 m
Súly: 2300 kg
Legénység: 2 fő
Fegyverzet: egy 7,62 mm-es DT géppuska
Motor: 50 LE-s GAZ-M1
Sebesség: 90 km/h (úton)
Hatótáv: 350 km
Páncélzat: 6 mm
BA-64
1943-ban kezdték a gyártását.
A BA–64 gépkocsit a háború befejezéséig gyártották.

Egyes típusokba rádióállomásokat építettek be.



