Szovjet páncélautók

 

 

BA-6

1935-1936 között gyártott BA-6 páncélautón egy 37 mm-es harckocsi ágyú kapott helyet.

BA-6

Megfelelő terepjáró képességéről a dupla hátsóhidas futómű gondoskodott, melynek 8 kerekére kiegészítő gumilánctalp volt szerelhető.

BA-6

Hossz: 4,65 m 
Magasság: 2,20 m 
Szélesség: 2,10 m 
Súly: 5120 kg 
Legénység: 4 fő 
Fegyverzet: 1 db 37 mm-es 20-K ágyú; és 2 db 7,62 mm-es DT géppuska 
Motor: 40 LE-s GAZ-A 
Sebesség: 55 km/h (úton) 
Hatótáv: 200 km 
Páncélzat: 8 mm
 
 

BA-10

1932-ben kezdték gyártani a BA-10 páncélautót.

BA-10

1942 -től kivonták a frontszolgálatból, majd tornyukat leszerelve páncélozott szállító járműként használták őket.
BA-10
 
Hosszúság: 4,70 m
Szélesség: 2,09 m
Magasság: 2,42 m
Súly: 7 500 kg
Legénység: 4 fő
Fegyverzet: 1 db 37 vagy 45 mm-es harckocsiágyú; egy db 7,62 mm-es géppuska
Motor: egy 85 LE-s (63kW) teljesítményű 14 hengeres vízhűtéses GAZ-M benzinmotor
Sebesség: úton 87 km/h; gázlóképesség 0,60 m; lépcsőmászó képesség 0,38 m; árokáthidaló képesség 0,50 m
Hatótávolság: 320 km
Páncélzat: 25 mm
 
 

BA-20

A szovjet légideszant csapatok haditechnikai eszköze volt.
BA-20
1936-1938 ött gyártott, páncélautó mozgékonyságát jól jellemzi a 90 km/h végsebesség műúton, de terepjáró képessége már nem volt ennyire kedvező.
BA-20
Hossz: 4,10 m
Szélesség: 1,80 m
Magasság: 2,30 m
Súly: 2300 kg
Legénység: 2 fő
Fegyverzet: egy 7,62 mm-es DT géppuska
Motor: 50 LE-s GAZ-M1
Sebesség: 90 km/h (úton)
Hatótáv: 350 km
Páncélzat: 6 mm
 
 

BA-64

1943-ban kezdték a gyártását.
A BA–64 gépkocsit a háború befejezéséig gyártották.

BA-64

Egyes típusokba rádióállomásokat építettek be.

BA-64

Hossz: 3,66 m 
Szélesség: 1,53 m 
Magasság: 1,90 m 
Súly: 2400 kg 
Legénység: 2 fő 
Fegyverzet: egy 7,62 mm-es DT géppuska 
Motor: 80 LE-s GAZ-MM 
Sebesség: úton 80 km/h 
Hatótáv: 500 km 
Páncélzat: 7-15 mm
Flag Counter