Francia repülők
Nieuport-Delage Ni-D.62/622
Ni-D.52 vadászgép kísérleti példánya 1927-ben gördült ki a gyárból, a francia gyár 1928 és 1931 között 265 gépet gyártott le, 1930-ban pedig átesett a repülőpróbákon.
A francia légierőnél szolgálatba állított gépeket 1939 voltak képesek felvenni a harcot az ellenséges gépekkel így szeptemberben kivonták az első vonalbeli szolgálatból, és már csak oktatásra használták a típust.
Méretek: hossz 7,63 m
Magasság 3,03 m
Fesztáv 12,0 m
Szerkezeti tömeg: 1370 kg
Felszálló tömeg: 1838 kg
Személyzet: 1 fő
Fegyverzet: két Vickers 7,7 mm-es szinkronizált géppuska
Motor: egy 580 LE-s Hispano-Suiza 12Hb motor
Dewoitine D.520
Fejlesztése 1936-ban kezdődött prototípusa 1937-ben készült-el.
A sorozatgyártása 1939-ben indult-be, a német megszállás alatt is folytatódott a termelés, Bulgária és Románia a harctereken is bevetette,a német és az olasz légierő pedig kiképzési célokra használta.
Hossz: 8,76 m
Magasság: 2,59 m
Fesztávolság: 10,15 m
Hatótáv: 892 km
Személyzet: 1 fő
Csúcsmagasság: 11 000 m
Szerkezeti tömeg: 2057 kg
Felszálló tömeg: 2780 kg
Csúcssebesség: 534 km/h
Fegyverzet: 1 db 20 mm-es Hispano-Suiza HS 404 gépágyú, 4 db 7,5 mm-es MAC 34 M39 géppuska.
Hajtómű: 1 db 12 hengeres Hispano-Suiza 12Y-45, 930 LE
Morane-Saulnier MS.406
1938 júniusa és 1940 júniusa között 1077db készült a típus a második világháború kezdetére már elavultnak számított, és súlyos veszteséget szenvedett a Lufwaffe repülőgépeivel vívott légiharcokban.
Hossz: 8,17 m
Magasság: 3,25 m
Fesztávolság: 10,62 m
Hatótáv: 1500 km
Személyzet: 1 fő
Csúcsmagasság: 9400 m
Szerkezeti tömeg: 1872 kg
Felszálló tömeg: 2722 kg
Csúcssebesség: 490 km/h
Fegyverzet: 1 db a motorba mereven beépített 20 mm-es gépágyú (vagy 7,5 mm-es géppuska), két 7,5 mm-es, a szárnyba beépített géppuska
Hajtómű: egy 860 Le-s (641 kW) Hispano-Suiza 12Y-31 típusú, 12 hengeres V-motor
Breguet Bre. 693 Guppy
Az új háromüléses nehézvadászgép1938 márciusában repült először összesen 254 repülőgép készült el.
1942 Novemberében a németek lefoglalták és Olaszországnak adták át a repülőgépeket, melyeket az Olasz Királyi Légierő kiképzésre használt.
Hossz: 9,69 m
Magasság: 3,17 m
Fesztávolság: 15,36 m
Hatótáv: 1350 km
Személyzet: 2 fő
Csúcsmagasság: 8500 m
Szerkezeti tömeg: 3010 kg
Felszálló tömeg: 5500 kg
Csúcssebesség: 475 km/ó
Fegyverzet: egy 20 mm-es, mereven beépített, előretüzelő gépágyú, két 7,5 mm-es, mereven beépített, előretüzelő géppuska, egy 7,5 mm-es, mereven he épített, ferdén hátratüzelő géppuska, két 7,5 mm-es, mereven be épített, ferdén hátra és lefelé tüzelő géppuska, egy 7,5 mm-es, forgatható géppuska és 400 kg-os bombateher zárt bombatérben
Hajtómű: két 700 Le-s (522 kW) Gnőme-Rhöne 14M-6/7 Mars típusú, 14 hengeres, kétsoros csillagmotor
Potez 63
Felderítő és földi egységekkel együttműködő repülőgép 1938 decemberében repült először; 1940 júniusáig 925 darab Potez 63.11A.3 gépet adtak át a légierőnek.
Franciaország összeomlása után a típust mind a szabad-franciák, mind a Vichy-légierő használta.
Hossz: 10,93 m
Magasság: 3,08 m
Fesztávolság: 16,01 m
Hatótáv: 1500 km
Személyzet: 3 fő
Csúcsmagasság: 8500 m
Szerkezeti tömeg: 3135 kg (felszálló tömeg: 4530 kg)
Csúcssebesség: 425 km/h
Fegyverzet: egy 7,5 mm-es géppuska a középső törzsrész alján, egy géppuska a hátsó törzsben, egy 7,5 mm-es géppuska a pilótafülke hátsó részén (néhány gépen három 7,5 mm-es géppuska az orrban és a törzs alján, négy 7,5 mm-es géppuska két fegyverbölcsőben a szárny alján, három 7,5 mm-es géppuska a törzs alján, két 7,5 mm-es géppuska a pilótafülkében) és 300 kg-os bombateher külső megerősített pontokon
Hajtómű: két 700 Le-s (522 kW) Gnőme-Rhőne 14M-4/5 típusú csillagmotor
Liore-et-Olivier LeO 451
1937 januárjában repült először a négyüléses, közepes bombázó repülőgép.
A gyártás Franciaország összeomlásáig zökkenőmentesen folyt, 580 repülőgép készült el.