A futárgép első repülésére 1935-ben került sor, majd 1937-ben rendszerbe is állították. A típusból 1936-1939 között legyártott 320 gépből 240 szolgált a lengyel légierőnél, ahol néhányat felderítő- és könnyűbombázó feladatkörben is alkalmaztak.
Hossz: 7,03 m
Magasság: 2,75 m
Fesztávolság: 9,01 m
Szárnyfelület: 25.00 m²
Hatótáv: 460 km
Személyzet: 1 fő
Csúcsmagasság: 4620 m
Szerkezeti tömeg: 850 kg (max. felszálló tömeg: 1162 kg)
Csúcssebesség: 215 km/h
Fegyverzet: egy 7,7 mm-es géppuska
Motor: egy licenc alapján gyártott 240 LE-s Wright Whirlwind J-5B kilenc hengeres, léghűtéses csillagmotor
PZL P.7a
A PZL P.7 első prototípusa 1930 októberében repült, kisebb változtatások után került sorozatgyártásba 1932 közepén PZL P.7a típusjellel.
1933-ig összesen 149 db gép készült el,az 1939-es Lengyelország elleni német támadás idején még számos példánya szolgálatban állt.
Hossz: 6,98 m
Magasság: 2,69 m
Fesztávolság: 10,57 m
Hatótáv: 600 km
Személyzet: 1 fő
Csúcsmagasság: 8500 m
Szerkezeti tömeg: 1090 kg (felszálló tömeg: 1476 kg)
Csúcssebesség: 327 km/h
Fegyverzet: két 7,7 mm-es (később 7,92 mm-esre átalakított) Vickers E géppuska
Motor: egy 520 Le-s ?koda–Bristol Jupiter VII F kilenchengeres csillagmotor
PZL P.11
A PZL P.11 a II. világháborút megelőző időszakban a Lengyel Légierő legnagyobb számban szolgálatban álló vadászrepülőgépe volt.
A prototípus első repülésére 1931-ben került sor és elkezdődött a sorozatgyártás is.
A P.11 a '30-as évek közepén még korszerűnek számított, de a háború kitörésekor már igencsak elavult mintegy 120 gép volt hadra fogható, a harcokban a gépek többsége megsemmisült, 36 azonban eljutott Romániába, ahol később a román légierő állította szolgálatba.
Hossz: 7,55 m
Magasság: 2,85 m
Fesztávolság: 10,72 m
Hatótáv: 810 km
Személyzet: 1 fő
Csúcsmagasság: 8040 m
Szerkezeti tömeg: 1150 kg (felszálló tömeg: 1630 kg)
Csúcssebesség: 390 km/ó
Fegyverzet: két 7.7 mm-es KM Wz 33 géppuska az orrban, és kettő 7.7 mm-es KM Wz 33 géppuska a szárnyakban
Motor: egy 645 Le-s (470 kW) Bristol Mercury VS2 vagy Mercury VIS2 csillagmotor
PZL P.37 Los
1934-ben tervezett könnyűbombázó repülőgép. Az első prototípus, a PZL-37/I 1936.
A háború kitöréséig mintegy 90-100 gép készült el, ezekből 46 db volt a csapatoknál bevethető állapotban.
A lengyel kapituláció után néhány gép a Szovjetunióba került, sok példány (összesen 33) német fedélzeti fegyverekkel átfegyverezve a román légierőknél állt szolgálatban a háború végéig.
Hossz: 12,90 m
Magasság: 5,08 m
Fesztávolság: 17,93 m
Hatótáv: 2600 km
Személyzet: 4 fő
Csúcsmagasság: 6000 m
Szerkezeti tömeg: 4213 kg (felszálló tömeg: 8500 kg)
Csúcssebesség: 440 km/ó
Fegyverzet: kézi irányítású 7,7 mm-es KM Wz.37 géppuskák az orr-részben, törzsvégi és alatti állásban; belsô (törzsben és szárnyban) bombakamrák, maximum 2580 kg bombateher részére
Motor: két PZL gyártmányú Bristol Pegasus, 9 hengeres csillagmotor; (Los A) 875 LE-s Pegasus XIIB; (B) 925 LE-s Pegasus XX