Szovjet szállítójárművek
GAZ-67B
A GAZ-67B mind személy, mind pedig könnyű felszerelés szállítására alkalmas.
Gyártását 1953-ban szüntették meg.
Hossz: 3,34 m
Szélesség: 1,68 m
Magasság: 1,70 m
Súly: 1220 kg
Legénység: 1 fő
Fegyverzet: az alapváltozatnál nincs
Motor: 54 LE-es GAZ-A 3,28 literes négyhengeres benzinmotor
Sebesség: 75 km/h (úton)
Hatótáv: 750 km
GAZ-AA
A háború idején legnagyobb számban gyártott orosz jármű volt. 1932-tól 1950-ig több mint 1 millió darab készült belőle. Több funkciós jármű volt: közönséges teherautóként, lõszer- és üzemanyagszállítóként, mentőautóként, mozgó rádióállomásként és légvédelmi ütegként egyaránt bevált.
Hossz: 5,35 m
Szélesség:2,03 m
Magasság:1,97 m
Súly:1750 kg
Személyzet:1 fő
Fegyverzet:nincs
Páncélzat:nincs
Hatótáv: 220 km (úton)
Motor: 4 hengeres GAZ-A/GAZ-AA 40/42 LE-s benzinmotor
Sebessége:70 km/h (úton)
GAZ-AAA
1934-től 1944-ig, a gyártás befejezéséig 37 373 darabot gyártottak. Rengeteg feladatkörre alkalmas változata készült, többek között BA-6 és a BA-10 páncélautók alvázául is szolgált.
Hossz 5,35 m
Szélesség:2,04 m
Magasság:1,97 m
Súly:2475 kg
Személyzet:1 fő
Fegyverzet:nincs
Páncélzat: nincs
Hatótáv: 380 km (úton)
Motor: 4 hengeres GAZ-AA/GAZ-MM 42/50 LE-s benzinmotor
Sebessége:65 km/h (úton)
ZiS 6
1934 és 1941 között több mint 21 ezer darabot gyártottak belőle,számos változatban alkalmazták.
Hibrid megoldásként a 132 mm-es M-13 rakéta indító készülékét a teherautora szerelték igy született meg az elhíresült Katyusa.

Hossz:6,06 m
Szélesség:2,24 m
Magasság:2,16 m
Súly:4230 kg
Személyzet:1 fő
Fegyverzet:nincs
Páncélzat:nincs
Hatótáv:320 km
Motor:6 hengeres ZiS 5 73 LE-s motor
Sebessége:55 km/h (úton)
T–20 Komszomolec
A jármű a T–38 kétéltű harckocsi alvázán alapult. 1937–1941 között gyártották őket.
A vontatót könnyű tüzérségi fegyverek vontatásához tervezték, mint például 45 mm-es páncéltörő ágyú, a vontató a fegyvereken kívül utánfutón kis mennyiségű lőszert, valamint hatfős kezelőszemélyzetet is szállíthatott.
.jpg)



