Japán szállítójárművek
Type 95
A Type 95 járőrgépkocsi kb. 4800 ilyen gépkocsit gyártottak, a II. világháború előtt és alatt a japán hadsereg számára.
A Type 95 hideg éghajlati viszonyok között is nagyszerűen bevált. A kocsit különleges, jókora kapaszkodófogakkal ellátott gumiabroncsokkal szerelték fel, amelyek segítségével a jármű a legnehezebb terepviszonyokkal is megbirkózott.
Hosszúság: 3,39 m
Szélesség:1,52 m
Magasság: 1,68 m
Súly: 1113 kg;
Személyzet: 1 fő
Fegyverzet: nincs
Páncélzat: nincs
Hatótáv: 450 km
Motor: egy 33 LE-s kéthengeres, négyütemű benzinmotor
Sebesség:75 km/h (úton)
Type 1 Ho-Ha
A Type 1 Ho-Ha féllánctalpas háromfős saját személyzetén kívül 12 főt szállíthatott

A prototípus 1944-ben esett át a tereppróbákon, majd az elkészült példányok kikerültek a fronton harcoló csapatokhoz.
A bombázások és a gyártási nehézségek miatt a háború végéig talán ha 80-90 darab került legyártásra.
Hossz:6,13 m
Szélesség:2,10 m
Magasság:2,51 m
Súly: 6510 kg
Személyzet: 3+12 fő
Fegyverzet: három 7,7 mm-es Type 97 géppuska
Páncélzat: 8 mm
Hatótáv: 300 km
Motor: egy 134 LE-s Hino dízelmotor
Sebesség:50 km/h (úton)
Type 1 Ho-Ki
A Type 1 Ho-Ki lánctalpas a haditechnika- történeti kutatások szerint az 1943-as megjelenésű Ho-Ki valószínűleg a világ első teljes lánctalpas lövészpáncélosa volt, amely rendelkezett azokkal a mai jellemzőkkel, amivel a kategóriát azonosítjuk.

Összesen talán ha egy tucatnyi került legyártásra, a pontos szám nem ismert.

Hossz: 4,78 m
Szélesség: 2,19 m
Magasság: 2,58 m
Súly: 6500 kg
Személyzet: 2+13 fő
Fegyverzet: nincs
Páncélzat: 6 mm
Hatótáv: 300 km
Motor: egy 134 LE-s Hino dízelmotor
Sebesség:42 km/h (úton)
Type 98 So-Da
Type 98 So-Da társainál jóval kisebb méretű és csekélyebb tömegű szállítójármű a kétfős személyzettel harcoló, maximum 10 katona szállítására képes jármű.



