Magyar szállítójárművek
Stower 40
Német hadseregtől átvett parancsnoki négykerék meghajtású szállitójármű.
Hossz:3,9m
Szélesség:1,69m
Magasság:1,9m
Súly:2,2 t
Motor:Stoewer AW 2 Benzinmotor
Teljesítmény:48-50 LE
Hatótávolság:400 km
Páncélzat:nincs
Fegyverzet:nincs
Legénység:1 fő
38M Ford V8-51
1937-ben került a Magyar Királyi Hondvédség alkalmazásaba,összesen 1785 darabot vásárolt szállító feladatokra M38 néven került szolgálatba.
A Ford jóval gyorsabb volt mint a hazai Botondok,nehézségek akkor jelentkeztek mikor rossz minőségű fölutakon vagy terepen kellet mozgatni a típust.
Hossz:6m
Szélesség: 2,25m
Magasság: 2,9m
Tengelytáv: 3,98m
Motor:Ford 90LE
Max.seb:80km/h
Súly: 2,5t+ (3t hasznos teher)
Opel Blitz
A Magyar Királyi Honvédség 1944-ben jutott hozzá a konstrukcióhoz.
Körübelül 600 darab Opel Blitz teherautó került a magyar honvédség különböző alakulataihoz
Hossz: 6,04 m
Szélesség: 2,28 m
Magasság: 2,17 m
Súly: 3290 kg
Legénység: 1 fő
Fegyverzet: nincs
Motor: 70,5 LE-s Opel 6 hengeres benzinmotor
Sebesség: 80 km/h (úton)
Hatótáv: 410 km
Páncélzat: nincs
Rába Botond Szállító jármű
Első 150 példányát 1939. július 1-jén szállították, majd a háború alatt legyártott darabszáma jóval meghaladta az 1000 db-ot.
Tüzérségi vontató,mobil rádióállomás,csapatszállító,utánpotlás szállítókét is alkalmazták.
Hossz:5,7m
Szélesség:2,8m
Magasság:2,55mm
Súly:3950kg
Legénység:1-10fő
Motor:4 hengeres,benzinüzemű,48-70 LE
Hatótávolság:400 km(úton)
41 M Rába közepes tüzérségi vontató
1943-ra elkészült az első prototípus Cseh liszensz alapján, a tesztek és a csapatpróbák kedvező eredménye ellenére 1944-ben sem sikerült megindítani a sorozatgyártást, de elkezdték azért a kisebb szériás gyártást így is közel 500 példány készült belőle.
Súly:9,7 t+ (3 t hasznos teher)
Max.seb.: 58 km/h
Teljesítmény: 115 LE
Motor: 4 ütemű, 6 hengeres, benzin (dízel)
Fordulatszám: 2000/min
Hengerűrtartalom: 8000 cm3
Üzemanyagfogyasztás: 50-60 liter /100 km
Személyzet: 1 Fő + 11 szállítható