Német szállítójárművek
Zündapp KS750
1939-ben kezdődtek a katonai próbái és 1940-ben fejeződtek be.
Össztömege három katonával és azok felszerelésével nem haladhatta meg az 500 kg-ot, teljes terheléssel képesnek kellet legyen tartósan 80 km/órával haladni, legnagyobb sebessége elkellet érje el a 90 km/órát, ugyanakkor tartani lehessen vele a gyalogos katona sebességét, 4 km/órát ezeknek az elvárásoknak meg is felet.
Hossz: 2.385 m
Szélesség: 1.65 m
Magasság: 1.01m
Súly: 420 kg
Motor: OHV 751 cc
Sebesség: Max 95km/h
Személyzet:2-3 fő
Fegyverzet: 1db 7.92 mm MG 34
BMW R 35
Az BMW R 35 oldalkocsis változatára szerelték az MG 34 géppuskát.
Az egész háború alatt készült háború alatt készült 1937-1940, majd a háború után Kelet-Németországban 1955-ig.
Legénység :1
Sebesség :100 km / h
BMW 75
BMW 75 nehéz oldalkocsis motorkerékpár.
Összesen mint egy 18 000 db készült mielőtt a gyár elpusztult egy szövetséges bombázástól.
Legénység 2 fő
Súly: 420 kg
Hossz: 2,4 m
Szélesség: 1,73 m
Magasság: 1 m
Sebesség: 95 km / h
Fegyverzet: 7,92 mm-es MG 34
Sd.Kfz. 2 Kleines Kettenkraftrad
A Kleines Kettenkraftradot tekinthetjük a második világháború egyik legbizarrabb kialakítású, ugyanakkor az egyik legérdekesebb járművének.
Kiváló terepjáró képessége miatt a katonák körében is népszerű volt összekötő és vontató feladatokra használták.
A háború végéig összesen 8345 jármű készült.
Személyzet: 3 fő
Tömeg: 1,235 t
Hossz: 3000 mm
Törzshossz: 3000 mm
Szélesség: 1000 mm
Magasság: 1200 mm
Motor: Opel Olimpia 1,5l 4 hengeres benzinmotor
Teljesítmény: 36 LE
Max. sebesség országúton: 72 km/h
Max. sebesség terepen: 40-48 km/h
Fegyverzet: nincs
Páncélzat: nincs
Artillerieschlepper STZ 3 630(r)
Németország által a Szovjetunióban zsákmányolt T–20-as vontatókat Leichter Artillerieschlepper STZ 3 630(r) megnevezéssel rendszeresítették tüzérségi vontatóként.
Személyzet: 2 fő
Hossz: 3,45 m
Szélesség: 1,86 m
Magasság: 1,58 m
Tömeg:3,5 t
Páncélzat: 7–10 mm
Fegyverzet: 7,62 mm-es DT géppuska
Motor: GAZ–M típusú benzinmotor 37 kW (50 Le)
Sebesség: 50 km/h
Hatótávolság: 250 km
Skoda Kübelwagen
A Cseh Skoda cég gyártott a Wehrmacht hátsókerék-hajtású Superb 3000 (Skoda 952) modelljét.
1941-1943 között 1626 jármű készült(100db közülük parancsnoki 30db egészségügyi jármű).
Popytka kiadás összkerék hajtású modell Superb 3000 (Skoda 956) nem járt sikerrel: 1942-1943 között összesen 5 példánykészült.
Motor: 6hengeres skoda
Hossz: 4.8 m
Szélesség: 1.8 m
Magasság: 1.72 m
Sebesség: Max 100km/h
Személyzet:2-4 fő
Fegyverzet:1db 7.92 mm MG 34
Vidal Tempo G1200 4x4 Geländewagen
A G1200 négykerék-meghajtású terepjáró gépkocsi fejlesztése 1936-ban kezdődött a gépkocsi első és hátsó kerekei is kormányozhatóak voltak, és 1936 végén már készen állt a sorozatgyártásra körülbelül 1100 készült belőle, nagy részét eladták külföldre.
Hossz: 4,00 m
Szélesség: 1,60 m
Magasság: 1,50 m
Motor: 2 db 2 hengeres ILO, WEGR 2/300T típusú, 598 cm3-es karburátoros vízhűtéses benzinmotor
VW Kübelwagen
A típus fejlesztése 1936-ban vette kezdetét, de tömeggyártása csak 1940-ben indult meg.
A gyártás 1944-es leállításáig közel 55 000 készült belőle.
Hossz: 3,74 m
Szélesség: 1,61 m
Magasság: 1,35 m
Súly: 635 kg
Legénység: 1 fő
Fegyverzet: nincs
Motor: 24 LE-s Volkswagen HIAR (985 cc.) négyhengeres benzinmotor (1943 márciusáig)
Sebesség: 100 km/h (úton)
Hatótáv: 600 km
Páncélzat: nincs
Volkswagen Schwimmwagen Type 166
1941-1944 összesen 15.584 db Type 166 Schwimmwagen kétéltűt gyártottak.
Hossz : 382,5 cm
Szélesség: 148 cm
Magasság: 161,5 cm
Súly: 1345 kg
Motor: 4 hengeres léghűtéses boxer 1131 cc, 25 LE
Opel Blitz
A típust számtalan feladatra vették igénybe, mentőautóként ugyanúgy megállta a helyét, mint mozgó javítóműhelyként, vagy parancsnoki járműként.
Az Opel Blitz gyártása egészen 1944-ig tartott.
Hossz: 6,04 m
Szélesség: 2,28 m
Magasság: 2,17 m
Súly: 3290 kg
Legénység: 1 fő
Fegyverzet: nincs
Motor: 70,5 LE-s Opel 6 hengeres benzinmotor
Sebesség: 80 km/h (úton)
Hatótáv: 410 km
Páncélzat: nincs
Kfz. 81 Krupp Boxer
A II. világháború egyik legszélesebb körben használt német kis teherbírású teherautója.